Індонезійські морпіхи розпочали експлуатацію українських БТР-4М після завершення випробувань

25.05.17
Ukrainian Military Pages - Індонезійські морпіхи розпочали експлуатацію українських БТР-4М після завершення випробувань

Батальйон морської піхоти ВМС Індонезії розпочав офіційну експлуатацію п’яти українських БТР-4М, що були поставлені ДП «Спецтехноекспорт» у січні цього року. Про це повідомив директор підприємства Павло Барбул.

«Завершилась процедура передачі нових українських бронетранспортерів у визначені Міністерством оборони Індонезії військові частини. То ж з початку травня індонезійські морпіхи несуть службу, в тому числі – на БТР-4М. Перед цим наша техніка пройшла серію випробувань в Індонезії, показавши відмінні амфібійні можливості, точність стрільби з різних видів озброєнь, високі прохідні можливості в гірській місцевості», – зазначив Павло Барбул.

БТР-4М БТР-4М
БТР-4М БТР-4М
фото © ukroboronprom.com.ua

Нагадаємо, що поставка 5 одиниць бронетранспортерів БТР-4М, виготовлених на ДП «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова», що входить до складу ДК «Укроборонпром», відбулася в рамках підписаного у 2014 році контракту між ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт» та Міністерством оборони Індонезії.

Перед прийняттям в експлуатацію Міністерство оборони Індонезії провело випробування українських бронетранспортерів на території своєї країни. За результатами випробувань було підписано Протокол про проведення функціонально тестових випробувань. Спеціальна комісія Міністерства оборони Індонезії підтвердила, що українські бронетранспортери відповідають вимогам замовника за усіма 47 оціночними параметрами.

Також напередодні, «Укроборонпром» відреагував на викривлену інформацію щодо БТР-4, яку поширило більше десятка топових російських ЗМІ, а також декілька українських.

Так, 20 травня українське видання «Дзеркало Тижня» на своєму сайті опублікувало частину публікації журналіста, який пише під псевдонімом «Дмитрий Менделеев». На превеликий жаль, редакторами сайту, для привертання уваги читачів, була обрана лише частина статті, де мова йшла не про руйнівну діяльність колишнього проросійського керівництва Концерну, а про сам факт цієї діяльності – намагання саботування поставок БТР-4 за міжнародним контактом на догоду Кремля.

У короткій новині під назвою «З 88 поставлених до Іраку українських БТР-4 завести вдалося лише 56 машин», лише прискіпливий читач міг помітити, що мова йде про перевірку, яка відбулась у 2014 році. А те, що контракт був укладений ще у 2009 році та станом на 2014 рік, попри протидію Росії, вже давно виконувався, редактори сайту «Дзеркало Тижня», чомусь, не уточнювали. Зрозуміло, що у іншому випадку читача навряд чи зацікавила новина 3-ричної давнини. Але така боротьба за перегляди вже давно перебуває за межами поваги не тільки до читача, але і своєї країни.

Таким чином, українських журналіст, який нібито має активну громадську позицію, але продовжує використовувати псевдонім, запустив, а редактори сайту «Дзеркало Тижня» активно допомогли створити дуже зручну для Кремля фейкову новину. За умов гібридної війни саме такий інформаційний фон потрібний Кремлю для того, щоб посилити свою конкуренцію з Україною із ринку зброї Іраку. Тим більше, що ще у 2013 році російські ЗМІ запустили інформацію про нібито зацікавленість Іраку у закупівлі російських БТР-82.

Враховуючи великий суспільний інтерес до цього питання, прес-служба «Укроборонпрому» підготувала спеціальний матеріал, який наочно демонструє роботу пропагандистської машини Кремля на фронті інформаційної війни проти України, з яким можна ознайомитись на офіційному сайті концерну.



Використані джерела:
Офіційний веб-сайт ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт»

довідник озброєння і військової техніки